OUhh ;)

Wednesday, November 24, 2010

Berakhirnya Hidup aku as Form1 student~!! @_@

Assalamualaikum!!*dengan semangatnyer*..lepas nem kl0 ader juni0r-juni0r yg masuk faris dan terjumpa atau terrrrrJeling aku kt faris tuh..jgn segan-segan nak teg0r ke..bgy salam ker..cium tangan ke..nk salam kaki p0n b0leh..nk ringankan tulang t0lom aku ker..aku x buli yer..hihihi..bru abes f0rm 0ne nk berlagak...mcm ayam bertel0r satu heb0h satu kampung(btul ker UBI aku tuh)..kalah org habes degree*suara-suara nakal berbisik* heeeee~..

   Well..biasalah tuh..jdi F0rm 0ne nem banyak rintangan yg perlu dilalui..mcm meredah gunung berapi jalan berduri..Mase mula2 ms0k tuh mcm rusa ms0k kampung..addduiiih~x cye akue..huhu~!!

Aku igt lgy time 0rientasi kna merangkak lalui spider web sambil ader water sprinkle yg l0w standard(air paip)..lari2  ke sana ke sini.huhuhu klu dkenang balik..hahaaha..lucu!!  then time kem jati diri..stiap hari ader kuliah sub0h..ak memang khusyuk time kuliah sub0h sampai terhangguk-hagguk tergeleng-geleng.t0k imam p0n msuk dlam mimpi aku..sper yg ms0k faris next year k0rg kna hadapi semua itu..huahuahua*gelak b0ngkak*


   Yang aku suka jdy f0rm 1 ialah klas kamiy dkat dgn dewan makan..huahuihuahui..lps prep malam x payah susah2 nk meny0r0k sana..tund0k sini c0z nk pergi dining awal.Dan,dkat ngan bilik warden hahaha.Time cg.Fadzil jdi warden paling best.Ak suka tg0k org kena denda.Beratur satu barisan.Tgn atas bahu ataupun cubit telinga kawan sebelah..baris sana baris sini.SweEt mem0ry.tp ak dgr nanti bl0k form1 akn dipindah ker bl0k yg bangla tgh dud0k skrg..Batch ak la yg last study kt bl0k yg bersejarah itu..*bangga*(kembang lubang idong..huk3~!!)

 As u all kn0w, ak nem bergelar pelajar aliran bahasa jepun.And aku akan tg0k muka cute2 and hensem2 classmates aku(jarang2 jer ak puji k0rang nem)  sampai f0rm 4..memang best!! x payah tukar2 ahli.wala0pun setiap kali gad0 akan tersemburr perkataan nem ehem..ehem.."ak t0k cay0 ak kn0 kelih muk0 mg sapa f0rm 4" hahaha..jgn segan-segan nk bukak bl0g class kamiy yg x aktif tuh..dah berhab0k-hab0k x dibersih.huahuahua.. http://deltarian1014rulesstmfp.blogspot.com
 

             Say0nara cikgu2 f0rm one,
Say0nara kak aida,
Say0nara k.nina(Chini)
Say0nara k.nini(m0m0n)
Say0nara fivers-fivers 2010,
Say0nara d0rm c1-4,

Ada rezeki kita jumpa lagi next year!! 
hehehehe...wap drama kt sni pulak            






No comments: