OUhh ;)

Friday, September 7, 2012

Permainan :)


Bf: Jum main satu permainan.
Gf: Aape permainan dia ?
Bf: Start dari hari esok, Kita jangan mesej, Sape mesej dulu dia kalah oke!
Gf: Oke !

Esoknya.
Si Gf tertunggu-tunggu, biasanya si Bf akan mesej, Sebab rindu, Tapi tiada. Dan si Gf pun tak nak kalah, Ego tak nak tunjukkan diri dia rindu.

Lusanya,
Si Bf tetap tak mesej, Dan si Gf buat tak tahu. Macam biasa tak kisah tanpa si Bf.

Hari ke 3, Si Gf text Bf nya, Gf: Asalamualaikum, Awak kat mana? Takyah la main dah permainan tu, Awak ingat saya nak rindu awak ke kalau awak tak mesej, Relax sudah kan. 10 minit kemudian, Si Gf call Bfnya, ''the number you have dial is not in service" Petangnya, Si Gf mula hilang sabar dengan perangai si Bf yang off Handphone, Dan pergi ke rumah Bf. Setibanya di rumah Bf, Si Gf melihat ramai orang di depan rumah, lalu masuk memberi salam, Melihat sekujur badan dikafankan Alangkah terkejutnya si Gf bila melihat ianya si Bf lalu menitiskan airmata, Ibu Bf memberikan DIARI Bf, Dan ayat terakhir ditulisnya... "Assalamualaikum Sayang maafkan saya sebab tak dapat teman awak lagi, Dah 3 hari awak belajar hidup tanpa saya, Dan saya harap awak dapat teruskan hidup tanpa meRINDUi saya, Jodoh pertemuan ditangan tuhan, saya harap awak bertemu insan lain yang mampu menggantikan saya di hati awak, Maaf jika saya ada salah dan silap, Dan mohon awak meredhai pemergian saya.

No comments: