OUhh ;)

Friday, December 24, 2010

Friends Giveaway

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

salam..wat semua.....ermm..ok....first skali thanks 4 kak athirah kerana tag adq.....haha....x prasan lak selama ini akk tag saya....actually..masa akk shout kat chatting box saya..saya x paham actually....agk lama dah akk shout kat chatting box saya,......sorry la kerana x reply.....hak3....baru paham aper yg akk tulis...jangan kecik hati tau...saya nak balas la ni....~ngee!~

Syarat syarat :
1-WAJIB jadi follower blog ini :) Aku taknak plak ada yang tertinggal bila result dah keluar nanti
2-Buat 1 entry pasal giveaway nie , simple simple je dah cukup
3-Letakkan banner di atas kat entry korang nanti [linkback ke entry nie ya] Sidebar tidak perlu
4-Tag seorang je rakan anda (aku tau ramai yg kadang malas nak tag , hehe)
And pastikan rakan anda tahu dia ditag
5-Tinggalkan link entry anda pada comment entry nie serta ID follower ya

simple kn?hik3
 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kawan,Sahabat,Teman adalah perkataan yg sama maksud dan amat bermakna bagi aq
Kawan adalah tempat aq mengadu,tempat aq meluahkan perasaan sama ada sedih atau tidak..
aq tidak boleh hidup tanpa Teman....
Bukan Teman Biasa....
Tetapi teman yg sanggup mengorbankan apa sahaja 
demi mempertahankan persahabatan dengan hati yg tulus
Tanpa Teman..dunia aq bak suram...dan kosong...
Tiada sinaran lampu yg dapat menerang Duniaku kecuali Teman

Terima Kasih Teman...~AQ sayang KOrang...Sehati Sejiwa Selamanya!!

Kawan Yang Aq Tag~!!


 

No comments: